Wednesday, September 19, 2007

II stepen-9.lekcija

SLATKI EFEKTI-GIF

E ovde je bilo muke. Lekcija ne deluje tesko, do momenta kada se trazi da se rad sacuva u PSP Animated shopu, ok i to sam u radila, a onda treba sacuvani rad otvoriti u Animated shopu. E tu sam se nasla u rebusu, ne znam ni sta je to, da li se to nalazi na PSP-u, kao deo programa ili je sasvim nov program. Da li ja to upste i imam? I naravno koga cu da pitam, ako ne Stevu. I onda razocarenje...jer to je program koji ja nemam, ali nabavicemo...ali...kada? Ja sam nestrpljiva, meni se radi sada. Obratila sam se za pomoc za forumu. Po ko zna koji put sam se uverila da to nije forum gde se samo nesto uci, kace radovi, pa se onda daju pohvale i kritike, vec se tu nalaze i prijatelji koji zele pomoci kada se nadjes u problemu. Odmah mi se javila njih nekoliko sa ponudom da mi posalju program, posto ga vise nema u prodaji. Najbrza je bila KUMA TANJA i hvala joj na tome.
I tako sam ja moga da nastavim svoje crtkanje, ali pre svega da odradim ovu lekciju, koja se na kraju pokazala da i nije teska, samo kada imas sve sto ti treba.

MOJ PRVI GIF






i jos...



No comments: