Tuesday, August 28, 2007

Kritike, rezultat i nagrada...

Posle objavljenog rada krenule su pohvale, ocene, komentari i kritike. I pocelo je odlicno, sve same petice i pohvale, a onda kritike i to na fonta koji sam iskreno zbrzala, jer sam morala da otputujem i nije se znalo kada se vracam i da li cu moci da ispostujem rok za izradu rada. Videla sam i sama da boja fonta, kao i sve sto je vezano za font ne odgovara, ali bilo je previse sati da bih bilo sta menjala. Poplasila sam se da ce mi taj font pokvariti sliku, ali dobro sam prosla, nije mi previse zamerano i prosla sam sa 25 navisih ocena, a drugih ocena i nije bilo. I sada mogu slobodno da kazem, "kako sam se nadala, dobro sam se udala".
Dobila sam nagradu...




...i dozvolu na drugi stepen, tako dasada mogu u nove radne pobede, tako da se necu neko vreme zamlacivati s tutorijalima s neta. Previse je to komplikovano za mene, bar za sada. Ima vremena, nigde to ne bezi.

No comments: